Sprzedaż luksusowych alkoholi LVMH wyższa niż przed pandemią

Sektor win i alkoholi wysokoprocentowych premium francuskiego koncernu LVMH odnotował znaczny wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale 2021 r. Przychody organiczne w tym okresie wzrosły o 36%, osiągając ponad 1,5 mln euro.

W porównaniu do tego samego okresu w roku 2019 r. wzrost przychodów organicznych wyniósł 17%. Oznacza to, że sprzedaż ekskluzywnych alkoholi z portfolio LVMH jest wyższa nawet niż przed wybuchem pandemii. Jedna z czołowych marek LVMH, Hennessy Cognac, odnotował wzrost wolumenu sprzedaży o 28% w pierwszym kwartale 2021.

Według przedstawicieli grupy LVMH do tak gwałtownego wzrostu sprzedaży przyczyniły się w głównej mierze silne odbicie w Chinach i wzrost popytu w USA. Prognozując najbliższe miesiące koncern zaznaczył, że sytuacja pozostaje niepewna w obliczu trwającej pandemii, jednak LVMH jest dobrze przygotowany do wykorzystania oczekiwanego ożywienia w 2021 r. i odzyskania tempa wzrostu sprzed pandemii dla wszystkich swoich luksusowych produktów.

Źródło: www.thespiritsbusiness.com

Sprawdź także
Wybierz oddział
Stilnovisti
Londyn
Aberlour
Wenecja
Poznań
Skontaktuj się
z nami